Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Messages in American Presidential Elections

Om Media Messages in American Presidential Elections

Focusing her attention on the audience, Diana Owen investigates the way people process media messages during campaigns. Focusing on candidate advertisements, newspaper and television news stories, poll results, and presidential debates, she also ties voters' general media use habits to the way they receive and process media messages.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780313263620
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 18. januari 1991
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Media Messages in American Presidential Elections

Focusing her attention on the audience, Diana Owen investigates the way people process media messages during campaigns. Focusing on candidate advertisements, newspaper and television news stories, poll results, and presidential debates, she also ties voters' general media use habits to the way they receive and process media messages.

Användarnas betyg av Media Messages in American Presidential Elections



Hitta liknande böcker
Boken Media Messages in American Presidential Elections finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.