Marknadens största urval
Snabb leverans

Mediating the Tourist Experience

- From Brochures to Virtual Encounters

Om Mediating the Tourist Experience

This book examines the emergent relationships and connections between media practices and tourism practices, everyday experiences and encounters of place. Collectively, the authors in this book address a range of media and technologies from brochures, television, video and film to mediated virtual spaces, such as e-brochures, Internet cultures.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781409451068
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 294
  • Utgiven:
  • 2. december 2013
  • Mått:
  • 236x162x24 mm.
  • Vikt:
  • 684 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Mediating the Tourist Experience

This book examines the emergent relationships and connections between media practices and tourism practices, everyday experiences and encounters of place. Collectively, the authors in this book address a range of media and technologies from brochures, television, video and film to mediated virtual spaces, such as e-brochures, Internet cultures.

Användarnas betyg av Mediating the Tourist Experience



Hitta liknande böcker
Boken Mediating the Tourist Experience finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.