Marknadens största urval
Snabb leverans

MetricsMan

- It Doesn't Count Unless You Can Count It

Om MetricsMan

Presents opinions, insights, and best practices of public relations and social media research and measurement. The book discusses the evolution of measurement, RoI, the Barcelona Principles, social media measurement, marketing mix modeling, the battle against advertising value equivalents, and establishing accountability of the PR profession.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781631575211
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 207
  • Utgiven:
  • 30. maj 2016
  • Mått:
  • 230x155x14 mm.
  • Vikt:
  • 338 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. maj 2025

Beskrivning av MetricsMan

Presents opinions, insights, and best practices of public relations and social media research and measurement. The book discusses the evolution of measurement, RoI, the Barcelona Principles, social media measurement, marketing mix modeling, the battle against advertising value equivalents, and establishing accountability of the PR profession.

Användarnas betyg av MetricsMan



Hitta liknande böcker
Boken MetricsMan finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.