Marknadens största urval
Snabb leverans

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

- Nestle and the Infant Formula Controversy

Om Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestle and the Infant Formula Controversy presents an in-depth analysis of the infant formula controversy and the resulting international boycott of Nestle products launched by various social activist groups and church organizations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789401046114
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 315
  • Utgiven:
  • 8. oktober 2012
  • Utgåva:
  • 11994
  • Mått:
  • 155x235x22 mm.
  • Vikt:
  • 664 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestle and the Infant Formula Controversy presents an in-depth analysis of the infant formula controversy and the resulting international boycott of Nestle products launched by various social activist groups and church organizations.

Användarnas betyg av Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy



Hitta liknande böcker
Boken Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.