Marknadens största urval
Snabb leverans

Neighborhood Branding, Identity and Tourism

Om Neighborhood Branding, Identity and Tourism

This book delves into neighborhood branding by looking at the city of Orlando and the identities that set each neighborhood apart from another. The word Orlando is almost synonymous with Disney, Mickey Mouse, and for good reason. But what other brand identities does the place have?

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138573567
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 110
  • Utgiven:
  • 19. mars 2019
  • Mått:
  • 224x146x17 mm.
  • Vikt:
  • 266 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Neighborhood Branding, Identity and Tourism

This book delves into neighborhood branding by looking at the city of Orlando and the identities that set each neighborhood apart from another. The word Orlando is almost synonymous with Disney, Mickey Mouse, and for good reason. But what other brand identities does the place have?

Användarnas betyg av Neighborhood Branding, Identity and Tourism



Hitta liknande böcker
Boken Neighborhood Branding, Identity and Tourism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.