Marknadens största urval
Snabb leverans

New Media in Times of Crisis

Om New Media in Times of Crisis

New Media in Times of Crisis provides an interdisciplinary look at research focused around how people organize in times of crisis. This book is grounded in the practices of first responders, crisis communicators, people experiencing tragic events, and communities who organize on- and off-line to make sense of their experiences.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138570290
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 242
  • Utgiven:
  • 21. maj 2019
  • Mått:
  • 227x152x16 mm.
  • Vikt:
  • 370 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av New Media in Times of Crisis

New Media in Times of Crisis provides an interdisciplinary look at research focused around how people organize in times of crisis. This book is grounded in the practices of first responders, crisis communicators, people experiencing tragic events, and communities who organize on- and off-line to make sense of their experiences.

Användarnas betyg av New Media in Times of Crisis



Hitta liknande böcker
Boken New Media in Times of Crisis finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.