Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Online Place Branding

Through an interdisciplinary methodological approach, this book examines both online institutional representations and public views of Hong Kong and place branding. The book provides insight into place identity and the actual perception of a place as received and experienced by stakeholders through the case study on Hong Kong.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367695798
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 204
  • Utgiven:
  • 30 Juni 2022
  • Mått:
  • 156x11x234 mm.
  • Vikt:
  • 290 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23 Oktober 2024

Beskrivning av Online Place Branding

Through an interdisciplinary methodological approach, this book examines both online institutional representations and public views of Hong Kong and place branding. The book provides insight into place identity and the actual perception of a place as received and experienced by stakeholders through the case study on Hong Kong.

Användarnas betyg av Online Place Branding



Hitta liknande böcker
Boken Online Place Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.