Marknadens största urval
Snabb leverans

Patronage, Power, and Agency in Medieval Art

Om Patronage, Power, and Agency in Medieval Art

The essays in this volume, from those that look at patronage from a theoretical perspective as it relates to issues such as gender, social and economic history, to individual case studies, highlight our need to look at the subject anew.

Visa mer
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 15. november 2013
  • Mått:
  • 216x280x27 mm.
  • Vikt:
  • 1220 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Patronage, Power, and Agency in Medieval Art

The essays in this volume, from those that look at patronage from a theoretical perspective as it relates to issues such as gender, social and economic history, to individual case studies, highlight our need to look at the subject anew.

Användarnas betyg av Patronage, Power, and Agency in Medieval Art



Hitta liknande böcker
Boken Patronage, Power, and Agency in Medieval Art finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.