Marknadens största urval
Snabb leverans

Personal Branding in the Knowledge Economy

Om Personal Branding in the Knowledge Economy

Personal Branding in the Knowledge Economy: The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands aims to contribute to the academic debate about the marketization of individuals¿ knowledge, creativity, and personal images, alongside a growing interest in the whole area of branding in the networked economy based on knowledge.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032013367
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 168
  • Utgiven:
  • 30. augusti 2022
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 403 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Personal Branding in the Knowledge Economy

Personal Branding in the Knowledge Economy: The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands aims to contribute to the academic debate about the marketization of individuals¿ knowledge, creativity, and personal images, alongside a growing interest in the whole area of branding in the networked economy based on knowledge.

Användarnas betyg av Personal Branding in the Knowledge Economy



Hitta liknande böcker
Boken Personal Branding in the Knowledge Economy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.