Marknadens största urval
Snabb leverans

Place Branding through Phases of the Image

- Balancing Image and Substance

Om Place Branding through Phases of the Image

As places face increased competition for human and capital resources, public managers turn toward corporate-like governance strategies and branding practices to shape places and organizations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137394439
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 185
  • Utgiven:
  • 7. augusti 2014
  • Mått:
  • 136x224x17 mm.
  • Vikt:
  • 370 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. september 2025

Beskrivning av Place Branding through Phases of the Image

As places face increased competition for human and capital resources, public managers turn toward corporate-like governance strategies and branding practices to shape places and organizations.

Användarnas betyg av Place Branding through Phases of the Image



Hitta liknande böcker
Boken Place Branding through Phases of the Image finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.