Marknadens största urval
Snabb leverans

Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election

Om Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election

This updated eighth edition of Political Campaign Communication adds an essential overview of the 2016 presidential campaign. The concise update explores key issues that arose in 2016 including candidate surfacing, the changing role of advertising, social media, journalism and the rise of fake news, and issues of gender.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781538110058
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 30
  • Utgiven:
  • 1. december 2017
  • Mått:
  • 252x177x10 mm.
  • Vikt:
  • 88 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election

This updated eighth edition of Political Campaign Communication adds an essential overview of the 2016 presidential campaign. The concise update explores key issues that arose in 2016 including candidate surfacing, the changing role of advertising, social media, journalism and the rise of fake news, and issues of gender.

Användarnas betyg av Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election



Hitta liknande böcker
Boken Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.