Marknadens största urval
Snabb leverans

Presidential Campaigns in the Age of Social Media

- Clinton and Trump

Om Presidential Campaigns in the Age of Social Media

This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest.

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9781433168222
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 170
  • Utgiven:
  • 17 December 2019
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 229x155x17 mm.
  • Vikt:
  • 384 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22 Oktober 2024

Beskrivning av Presidential Campaigns in the Age of Social Media

This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest.

Användarnas betyg av Presidential Campaigns in the Age of Social Media



Hitta liknande böcker
Boken Presidential Campaigns in the Age of Social Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.