Marknadens största urval
Snabb leverans

Pro Logo

- Brands as a Factor of Progress

Om Pro Logo

In an environment in which brands have come under attack they argue that brands can be factors of progress if they are correctly managed. The book includes an analysis of brand nature and history and highlights the importance of semiotics in the management of brand identity.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349514113
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 322
  • Utgiven:
  • 1. januari 2004
  • Utgåva:
  • 12004
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 495 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Pro Logo

In an environment in which brands have come under attack they argue that brands can be factors of progress if they are correctly managed. The book includes an analysis of brand nature and history and highlights the importance of semiotics in the management of brand identity.

Användarnas betyg av Pro Logo



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.