Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319826431
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 237
  • Utgiven:
  • 28 Juni 2018
  • Utgåva:
  • 12016
  • Mått:
  • 234x154x19 mm.
  • Vikt:
  • 398 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22 Juli 2024

Beskrivning av Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Användarnas betyg av Procedural Content Generation in Games



Hitta liknande böcker
Boken Procedural Content Generation in Games finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.