Marknadens största urval
Snabb leverans

Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets

Om Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets

This volume explores the dynamic nature of emerging markets, which constitute a major share of global GDP, with a focus on the opportunities for growth and the challenges for businesses in meeting the needs of a diverse set of consumers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032325491
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 274
  • Utgiven:
  • 27. maj 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets

This volume explores the dynamic nature of emerging markets, which constitute a major share of global GDP, with a focus on the opportunities for growth and the challenges for businesses in meeting the needs of a diverse set of consumers.

Användarnas betyg av Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets



Hitta liknande böcker
Boken Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.