Marknadens största urval
Snabb leverans

Psychology of the Consumer and Its Development

- An Introduction

Om Psychology of the Consumer and Its Development

An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; and the psychological needs that they fulfill. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780306460739
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 362
  • Utgiven:
  • 30. juni 1999
  • Utgåva:
  • 1999
  • Mått:
  • 155x235x32 mm.
  • Vikt:
  • 764 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Psychology of the Consumer and Its Development

An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; and the psychological needs that they fulfill. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.

Användarnas betyg av Psychology of the Consumer and Its Development



Hitta liknande böcker
Boken Psychology of the Consumer and Its Development finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.