Marknadens största urval
Snabb leverans

Public Face of Modernism

- Little Magazines, Audiences and Reception, 1905-1920

Om Public Face of Modernism

This study demonstrates how the influence of advertising and publishing on consumers affected writers in Britain and America between 1890 and 1920. Reading works by Joyce, Shaw, T.S. Eliot and others, it shows that these contexts affected the techniques and concerns of literature itself.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780299169244
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 296
  • Utgiven:
  • 31. december 2000
  • Mått:
  • 229x152x17 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 4. augusti 2025

Beskrivning av Public Face of Modernism

This study demonstrates how the influence of advertising and publishing on consumers affected writers in Britain and America between 1890 and 1920. Reading works by Joyce, Shaw, T.S. Eliot and others, it shows that these contexts affected the techniques and concerns of literature itself.

Användarnas betyg av Public Face of Modernism



Hitta liknande böcker
Boken Public Face of Modernism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.