Marknadens största urval
Snabb leverans

Real Luxury

- How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term

Om Real Luxury

Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349484232
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 228
  • Utgiven:
  • 1. januari 2014
  • Utgåva:
  • 12014
  • Mått:
  • 140x216x0 mm.
  • Vikt:
  • 310 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 9. december 2024

Beskrivning av Real Luxury

Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.

Användarnas betyg av Real Luxury



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.