Marknadens största urval
Snabb leverans

Religion in Consumer Society

- Brands, Consumers and Markets

Om Religion in Consumer Society

This book, together with a complementary volume Religion in the Neoliberal Age, focuses on religion, neoliberalism and consumer society; offering an overview of an emerging field of research in the study of contemporary religion. Claiming that we are entering a new phase of state-religion relations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781409449867
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 268
  • Utgiven:
  • 24. juli 2013
  • Mått:
  • 157x242x23 mm.
  • Vikt:
  • 660 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Religion in Consumer Society

This book, together with a complementary volume Religion in the Neoliberal Age, focuses on religion, neoliberalism and consumer society; offering an overview of an emerging field of research in the study of contemporary religion. Claiming that we are entering a new phase of state-religion relations.

Användarnas betyg av Religion in Consumer Society



Hitta liknande böcker
Boken Religion in Consumer Society finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.