Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Religion in the Media Age

Religion in the Media Age remains an exciting assessment of the state of modern religiosity. Drawing on fascinating research into household media consumption, Stewart M. Hoover charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367649364
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 390
  • Utgiven:
  • 14. mars 2025
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas

Beskrivning av Religion in the Media Age

Religion in the Media Age remains an exciting assessment of the state of modern religiosity. Drawing on fascinating research into household media consumption, Stewart M. Hoover charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Användarnas betyg av Religion in the Media Age



Hitta liknande böcker
Boken Religion in the Media Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.