Marknadens största urval
Snabb leverans

Researching Early Childhood Literacy in the Classroom

- Literacy as a Social Practice

Om Researching Early Childhood Literacy in the Classroom

This volume demonstrates how the ethnographic approach to research demanded by a 'Literacy as Social Practice' perspective can generate fresh insights into what happens when young children engage with schooled literacy tasks.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032240084
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 198
  • Utgiven:
  • 13. december 2021
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 276 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Researching Early Childhood Literacy in the Classroom

This volume demonstrates how the ethnographic approach to research demanded by a 'Literacy as Social Practice' perspective can generate fresh insights into what happens when young children engage with schooled literacy tasks.

Användarnas betyg av Researching Early Childhood Literacy in the Classroom



Hitta liknande böcker
Boken Researching Early Childhood Literacy in the Classroom finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.