Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Rethinking Scientific Literacy

Expanding constructivist ideas on science curricula presented in journal articles, Roth (U. of Victoria) and Barton (Teachers College, Columbia U.) probe the relationship of "school science" to broader societal contexts through examples of empowerment via diverse paths to such knowledge. Distributed

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415948432
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 26. januari 2004
  • Mått:
  • 158x228x13 mm.
  • Vikt:
  • 366 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Rethinking Scientific Literacy

Expanding constructivist ideas on science curricula presented in journal articles, Roth (U. of Victoria) and Barton (Teachers College, Columbia U.) probe the relationship of "school science" to broader societal contexts through examples of empowerment via diverse paths to such knowledge. Distributed

Användarnas betyg av Rethinking Scientific Literacy



Hitta liknande böcker
Boken Rethinking Scientific Literacy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.