Marknadens största urval
Snabb leverans

Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism

Om Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism

This book introduces the concept of social psychology, as distinct from psychology and sociology, and its relationship to tourism, examines tourism within various theoretical frameworks, explores the ways in which tourism changes attitudes, and finally, investigates social psychological issues in tourism business.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367752873
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 338
  • Utgiven:
  • 23. maj 2022
  • Mått:
  • 185x261x27 mm.
  • Vikt:
  • 830 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism

This book introduces the concept of social psychology, as distinct from psychology and sociology, and its relationship to tourism, examines tourism within various theoretical frameworks, explores the ways in which tourism changes attitudes, and finally, investigates social psychological issues in tourism business.

Användarnas betyg av Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism



Hitta liknande böcker
Boken Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.