Marknadens största urval
Snabb leverans

Sensory Marketing

- Theoretical and Empirical Grounds

Om Sensory Marketing

Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138041011
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 404
  • Utgiven:
  • 10. mars 2017
  • Mått:
  • 148x212x23 mm.
  • Vikt:
  • 431 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Sensory Marketing

Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice.

Användarnas betyg av Sensory Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Sensory Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.