Marknadens största urval
Snabb leverans

Service Excellence in Organizations, Volume II

- Eight Key Steps to Follow and Achieve It

del av ISSN-serien

Om Service Excellence in Organizations, Volume II

Presents mechanisms, tools, and techniques to help embed excellence as the foundation of value that an organization delivers. The book contains practical examples and a self-assessment diagnostic tool to identify organizational areas of strength, and aspects to improve.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781949991178
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 134
  • Utgiven:
  • 30. juni 2019
  • Mått:
  • 228x151x12 mm.
  • Vikt:
  • 208 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Service Excellence in Organizations, Volume II

Presents mechanisms, tools, and techniques to help embed excellence as the foundation of value that an organization delivers. The book contains practical examples and a self-assessment diagnostic tool to identify organizational areas of strength, and aspects to improve.

Användarnas betyg av Service Excellence in Organizations, Volume II



Hitta liknande böcker
Boken Service Excellence in Organizations, Volume II finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.