Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media In Sport: Theory And Practice

Om Social Media In Sport: Theory And Practice

This book enables students to grasp the holistic enterprise of social media as it pertains to social, legal, marketing, and management issues.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789811237652
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 504
  • Utgiven:
  • 11. augusti 2021
  • Mått:
  • 160x236x44 mm.
  • Vikt:
  • 734 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 7. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Social Media In Sport: Theory And Practice

This book enables students to grasp the holistic enterprise of social media as it pertains to social, legal, marketing, and management issues.

Användarnas betyg av Social Media In Sport: Theory And Practice



Hitta liknande böcker
Boken Social Media In Sport: Theory And Practice finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.