Marknadens största urval
Snabb leverans

Sponsorship in Marketing

- Effective Partnerships in Sports, Arts and Events

Om Sponsorship in Marketing

This new edition of Sponsorship in Marketing introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367343446
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 274
  • Utgiven:
  • 13. mars 2020
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 167x237x16 mm.
  • Vikt:
  • 414 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 4. december 2024

Beskrivning av Sponsorship in Marketing

This new edition of Sponsorship in Marketing introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured.

Användarnas betyg av Sponsorship in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Sponsorship in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.