Marknadens största urval
Snabb leverans

Sponsorship in Marketing

Om Sponsorship in Marketing

Now in a fully revised and updated third edition, Sponsorship in Marketing introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032941608
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 220
  • Utgiven:
  • 1. maj 2025
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 175x245x16 mm.
  • Vikt:
  • 470 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 20. juni 2025

Beskrivning av Sponsorship in Marketing

Now in a fully revised and updated third edition, Sponsorship in Marketing introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured.

Användarnas betyg av Sponsorship in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Sponsorship in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.