Marknadens största urval
Snabb leverans

Sport Teams, Fans, and Twitter

- The Influence of Social Media on Relationships and Branding

Om Sport Teams, Fans, and Twitter

This book draws on interdisciplinary research and mixed methods to investigate the extent to which Twitter is a useful tool for enhancing the relationship between sport teams and fans.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781498540070
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 150
  • Utgiven:
  • 30. juni 2020
  • Mått:
  • 228x152x12 mm.
  • Vikt:
  • 232 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Sport Teams, Fans, and Twitter

This book draws on interdisciplinary research and mixed methods to investigate the extent to which Twitter is a useful tool for enhancing the relationship between sport teams and fans.

Användarnas betyg av Sport Teams, Fans, and Twitter



Hitta liknande böcker
Boken Sport Teams, Fans, and Twitter finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.