Marknadens största urval
Snabb leverans

Sports Marketing

- A Global Approach to Theory and Practice

Om Sports Marketing

The Global Sports Sector in ContextSport and Its Role and Contribution to Society and Economic DevelopmentSports GovernanceUnderstanding Fans and Their Consumption of SportSports Distribution and Media RightsFormulating and Implementing Sports Marketing StrategyTicketing Strategies in the Sports SectorThe Sports Product and Brand-Building DecisionsGlobalization Strategies for the Sports ProductManaging the Sports Sponsorship ProcessFuture Challenges for Sports Marketers

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030537395
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 308
  • Utgiven:
  • 15. november 2020
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 254x178x26 mm.
  • Vikt:
  • 596 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Sports Marketing

The Global Sports Sector in ContextSport and Its Role and Contribution to Society and Economic DevelopmentSports GovernanceUnderstanding Fans and Their Consumption of SportSports Distribution and Media RightsFormulating and Implementing Sports Marketing StrategyTicketing Strategies in the Sports SectorThe Sports Product and Brand-Building DecisionsGlobalization Strategies for the Sports ProductManaging the Sports Sponsorship ProcessFuture Challenges for Sports Marketers

Användarnas betyg av Sports Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Sports Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.