Marknadens största urval
Snabb leverans

Stakeholder Involvement in Social Marketing

Om Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9780367641542
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 30 Maj 2022
  • Mått:
  • 233x16x154 mm.
  • Vikt:
  • 348 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8 Oktober 2024

Beskrivning av Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Användarnas betyg av Stakeholder Involvement in Social Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Stakeholder Involvement in Social Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.