Marknadens största urval
Snabb leverans

Subjective Well-Being and Social Media

Om Subjective Well-Being and Social Media

The authors describe a social media index for measuring subjective well-being, relying on the availability of big data sources provided by the social networking sites, and on one of the most recent techniques for sentiment analysis. This approach disentangles the main methodological issues raised in the literature on well-being measurement.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138393929
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 220
  • Utgiven:
  • 5. augusti 2021
  • Mått:
  • 240x158x18 mm.
  • Vikt:
  • 508 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Subjective Well-Being and Social Media

The authors describe a social media index for measuring subjective well-being, relying on the availability of big data sources provided by the social networking sites, and on one of the most recent techniques for sentiment analysis. This approach disentangles the main methodological issues raised in the literature on well-being measurement.

Användarnas betyg av Subjective Well-Being and Social Media



Hitta liknande böcker
Boken Subjective Well-Being and Social Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.