Marknadens största urval
Snabb leverans

Sustainable and Collaborative Tourism in a Digital World

Om Sustainable and Collaborative Tourism in a Digital World

Presents theories, methods and results for enhancing techniques for more sustainable marketing and explores how sharing practices in business raises new social challenges and the ethical questions that arise as a consequence. It offers insights from some of the world experts in the area as to how tourism marketing can evolve and advance.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781911635772
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 1. april 2021
  • Mått:
  • 235x154x18 mm.
  • Vikt:
  • 380 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Sustainable and Collaborative Tourism in a Digital World

Presents theories, methods and results for enhancing techniques for more sustainable marketing and explores how sharing practices in business raises new social challenges and the ethical questions that arise as a consequence. It offers insights from some of the world experts in the area as to how tourism marketing can evolve and advance.

Användarnas betyg av Sustainable and Collaborative Tourism in a Digital World



Hitta liknande böcker
Boken Sustainable and Collaborative Tourism in a Digital World finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.