Marknadens största urval
Snabb leverans

Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism

Om Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism

This book proposes that sustainable marketing should be founded on a higher level of consciousness, governed by the Eastern ethical principles of dharma and karma. It suggests a socially responsible, integrated marketing strategy to boost transformational heritage tourism.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032386676
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 250
  • Utgiven:
  • 29. november 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 670 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism

This book proposes that sustainable marketing should be founded on a higher level of consciousness, governed by the Eastern ethical principles of dharma and karma. It suggests a socially responsible, integrated marketing strategy to boost transformational heritage tourism.

Användarnas betyg av Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism



Hitta liknande böcker
Boken Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.