Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032026862
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 148
  • Utgiven:
  • 10. mars 2023
  • Mått:
  • 156x11x234 mm.
  • Vikt:
  • 404 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Användarnas betyg av Technology Brands in the Digital Economy



Hitta liknande böcker
Boken Technology Brands in the Digital Economy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.