Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032026862
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 148
  • Utgiven:
  • 10. mars 2023
  • Mått:
  • 156x11x234 mm.
  • Vikt:
  • 404 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Användarnas betyg av Technology Brands in the Digital Economy



Hitta liknande böcker
Boken Technology Brands in the Digital Economy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.