Marknadens största urval
Snabb leverans

The Active Consumer

- Novelty and Surprise in Consumer Choice

Om The Active Consumer

This book provides an economic-theoretical understanding of the many ways in which innovation can structure consumer choice, a central theme that has been ignored by traditional economic theory.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415171908
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 278
  • Utgiven:
  • 18. juni 1998
  • Mått:
  • 156x234x19 mm.
  • Vikt:
  • 567 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av The Active Consumer

This book provides an economic-theoretical understanding of the many ways in which innovation can structure consumer choice, a central theme that has been ignored by traditional economic theory.

Användarnas betyg av The Active Consumer



Hitta liknande böcker
Boken The Active Consumer finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.