Marknadens största urval
Snabb leverans

The Bible, Social Media and Digital Culture

Om The Bible, Social Media and Digital Culture

This book centres on the use of the Bible within contemporary digital social media culture and gives an overview of its use online with examples from brand new research from the CODEC Research Centre at Durham University, UK. It examines the shift from a propositional to a therapeutic approach to faith from a sociological standpoint.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367028770
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 130
  • Utgiven:
  • 10. juli 2019
  • Mått:
  • 223x146x9 mm.
  • Vikt:
  • 266 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Bible, Social Media and Digital Culture

This book centres on the use of the Bible within contemporary digital social media culture and gives an overview of its use online with examples from brand new research from the CODEC Research Centre at Durham University, UK. It examines the shift from a propositional to a therapeutic approach to faith from a sociological standpoint.

Användarnas betyg av The Bible, Social Media and Digital Culture



Hitta liknande böcker
Boken The Bible, Social Media and Digital Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.