Marknadens största urval
Snabb leverans

The Branded Mind

- What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

Om The Branded Mind

Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780749461256
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 3. februari 2011
  • Mått:
  • 166x243x22 mm.
  • Vikt:
  • 568 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 9. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Branded Mind

Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation.

Användarnas betyg av The Branded Mind



Hitta liknande böcker
Boken The Branded Mind finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.