Marknadens största urval
Snabb leverans

The Branding of the American Mind

- How Universities Capture, Manage, and Monetize Intellectual Property and Why It Matters

Om The Branding of the American Mind

Presuming no background knowledge of intellectual property, and ending with a call to action, The Branding of the American Mind explores applicable laws, legal regimes, and precedent in plain English, making the book appealing to anyone concerned for the future of higher education.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781421420806
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 392
  • Utgiven:
  • 26. januari 2017
  • Mått:
  • 212x138x30 mm.
  • Vikt:
  • 502 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Branding of the American Mind

Presuming no background knowledge of intellectual property, and ending with a call to action, The Branding of the American Mind explores applicable laws, legal regimes, and precedent in plain English, making the book appealing to anyone concerned for the future of higher education.

Användarnas betyg av The Branding of the American Mind



Hitta liknande böcker
Boken The Branding of the American Mind finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.