Marknadens största urval
Snabb leverans

The Business of Giving

- The Theory and Practice of Philanthropy, Grantmaking and Social Investment

Om The Business of Giving

The Business of Giving reviews current thinking and surveys the key techniques any philanthropist or grantmaker should adopt. It also outlines a generic social investment process that can be utilized for all philanthropic or grantmaking programmes. Essential reading for all engaged in or with an interest in philanthropy or civil society in general.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349340576
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 261
  • Utgiven:
  • 1. januari 2012
  • Utgåva:
  • 12012
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 427 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Business of Giving

The Business of Giving reviews current thinking and surveys the key techniques any philanthropist or grantmaker should adopt. It also outlines a generic social investment process that can be utilized for all philanthropic or grantmaking programmes. Essential reading for all engaged in or with an interest in philanthropy or civil society in general.

Användarnas betyg av The Business of Giving



Hitta liknande böcker
Boken The Business of Giving finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.