Marknadens största urval
Snabb leverans

The Dynamics of Influencer Marketing

Om The Dynamics of Influencer Marketing

This book analyses how the users of these social networks, especially those of YouTube and Instagram, become content prescribers, opinion leaders and, by extension, people of influence.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367680916
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 210
  • Utgiven:
  • 27. maj 2024
  • Mått:
  • 234x155x15 mm.
  • Vikt:
  • 350 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 11. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Dynamics of Influencer Marketing

This book analyses how the users of these social networks, especially those of YouTube and Instagram, become content prescribers, opinion leaders and, by extension, people of influence.

Användarnas betyg av The Dynamics of Influencer Marketing



Hitta liknande böcker
Boken The Dynamics of Influencer Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.