Marknadens största urval
Snabb leverans

The Economics of Advertising (RLE Advertising)

Om The Economics of Advertising (RLE Advertising)

What is the economic justification of advertising? Is it a vital energizing force in industry, or does it represent a serious waste of money and effort? The great increase in the volume of publicity in modern times is causing people to wonder what its final outcome will be, and whether it is a development to be welcomed or regarded with suspicion.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138997837
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 26. november 2015
  • Mått:
  • 156x234x14 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Economics of Advertising (RLE Advertising)

What is the economic justification of advertising? Is it a vital energizing force in industry, or does it represent a serious waste of money and effort? The great increase in the volume of publicity in modern times is causing people to wonder what its final outcome will be, and whether it is a development to be welcomed or regarded with suspicion.

Användarnas betyg av The Economics of Advertising (RLE Advertising)



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.