Marknadens största urval
Snabb leverans

The Effects of Social Media Advertising in China

Om The Effects of Social Media Advertising in China

The book aims to evaluate social media users' attitude towards social media advertising in mainland China.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032316192
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 134
  • Utgiven:
  • 27. maj 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Effects of Social Media Advertising in China

The book aims to evaluate social media users' attitude towards social media advertising in mainland China.

Användarnas betyg av The Effects of Social Media Advertising in China



Hitta liknande böcker
Boken The Effects of Social Media Advertising in China finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.