Marknadens största urval
Snabb leverans

The Financial Services Marketing Handbook

- Tactics and Techniques That Produce Results

Om The Financial Services Marketing Handbook

Providing information on how to target, win, and retain profitable customers, this book presents an overview of the basic marketing functions - segmentation, positioning, brand building, situational analyses, and tactical planning - as they relate specifically to the financial services industry.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781118065716
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 208
  • Utgiven:
  • 30. mars 2012
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 261x186x20 mm.
  • Vikt:
  • 536 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Financial Services Marketing Handbook

Providing information on how to target, win, and retain profitable customers, this book presents an overview of the basic marketing functions - segmentation, positioning, brand building, situational analyses, and tactical planning - as they relate specifically to the financial services industry.

Användarnas betyg av The Financial Services Marketing Handbook



Hitta liknande böcker
Boken The Financial Services Marketing Handbook finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.