Marknadens största urval
Snabb leverans

The Future of Charity Marketing

Om The Future of Charity Marketing

Drawing upon the research in the Editors first book Charity Marketing: Contemporary Issues, Research and Practice, this volume focuses on how charities can prepare for the future through sharing big ideas and examples of best practice.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032498478
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 230
  • Utgiven:
  • 7. november 2024
  • Mått:
  • 157x233x17 mm.
  • Vikt:
  • 410 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Future of Charity Marketing

Drawing upon the research in the Editors first book Charity Marketing: Contemporary Issues, Research and Practice, this volume focuses on how charities can prepare for the future through sharing big ideas and examples of best practice.

Användarnas betyg av The Future of Charity Marketing



Hitta liknande böcker
Boken The Future of Charity Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.