Marknadens största urval
Snabb leverans

The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

Om The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

The third edition of the book offers a thorough guide to collecting and reporting accurate measures of customer satisfaction as well as useful advice on how to use the measures to drive performance improvement.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032838687
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 24. juni 2024
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 246x174x20 mm.
  • Vikt:
  • 532 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

The third edition of the book offers a thorough guide to collecting and reporting accurate measures of customer satisfaction as well as useful advice on how to use the measures to drive performance improvement.

Användarnas betyg av The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement



Hitta liknande böcker
Boken The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.