Marknadens största urval
Snabb leverans

The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today

Om The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today

In this second volume, Jens Muller rounds off the most comprehensive exploration of graphic design to date. With around 3,500 seminal pieces and 78 landmark projects, year-by-year spreads, and profiles of industry leaders, discover how graphic design shaped contemporary society from the 1960s until today, from the hippie movement to new forms...

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783836570374
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 480
  • Utgiven:
  • 2. oktober 2018
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 256x377x51 mm.
  • Vikt:
  • 3906 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today

In this second volume, Jens Muller rounds off the most comprehensive exploration of graphic design to date. With around 3,500 seminal pieces and 78 landmark projects, year-by-year spreads, and profiles of industry leaders, discover how graphic design shaped contemporary society from the 1960s until today, from the hippie movement to new forms...

Användarnas betyg av The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today



Hitta liknande böcker
Boken The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.