Marknadens största urval
Snabb leverans

The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific

Om The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific

Efforts to expand the scope of legal protection given to reputation and brands in the Asia Pacific region have led to considerable controversy. Written by a variety of experts, the essays in this book consider the developing law of reputation and brands in a fraught area.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781107017726
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 298
  • Utgiven:
  • 8. mars 2012
  • Mått:
  • 161x228x19 mm.
  • Vikt:
  • 602 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific

Efforts to expand the scope of legal protection given to reputation and brands in the Asia Pacific region have led to considerable controversy. Written by a variety of experts, the essays in this book consider the developing law of reputation and brands in a fraught area.

Användarnas betyg av The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific



Hitta liknande böcker
Boken The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.