Marknadens största urval
Snabb leverans
Om The Making and Selling of Post-Mao Beijing

Anne-Marie Broudehoux explores the transformation of the Chinese capital both socially and physically during the final decades of the 20th century. She shows how state aspirations, market appetites, global expectations and popular ambitions are articulated in the creation of Beijing's new world image.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415320573
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 20 Maj 2004
  • Mått:
  • 252x173x21 mm.
  • Vikt:
  • 644 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 26 Juli 2024

Beskrivning av The Making and Selling of Post-Mao Beijing

Anne-Marie Broudehoux explores the transformation of the Chinese capital both socially and physically during the final decades of the 20th century. She shows how state aspirations, market appetites, global expectations and popular ambitions are articulated in the creation of Beijing's new world image.

Användarnas betyg av The Making and Selling of Post-Mao Beijing



Hitta liknande böcker
Boken The Making and Selling of Post-Mao Beijing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.