Marknadens största urval
Snabb leverans

The Management of Consumer Credit

- Theory and Practice

Om The Management of Consumer Credit

This book explains how financial institutions, such as banks and finance houses, manage their portfolios of credit cards, loans, mortgages and other types of retail credit agreements. The second edition has been substantially updated, with new chapters on capital requirements, Basel II, scorecard and portfolio monitoring.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230238305
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 259
  • Utgiven:
  • 9. april 2010
  • Utgåva:
  • 22010
  • Mått:
  • 137x220x17 mm.
  • Vikt:
  • 426 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Management of Consumer Credit

This book explains how financial institutions, such as banks and finance houses, manage their portfolios of credit cards, loans, mortgages and other types of retail credit agreements. The second edition has been substantially updated, with new chapters on capital requirements, Basel II, scorecard and portfolio monitoring.

Användarnas betyg av The Management of Consumer Credit



Hitta liknande böcker
Boken The Management of Consumer Credit finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.